Tuesday, October 20, 2009

yEarH...

smlm 20/10/2009, ak ad exam muet kat sekolah men seri dungun...
dat school agak worst dari segi toilet la....
bkn nk kutuk tp sepatotnyer sekolah 2 ad inisiatif tk improvekan toilet sekolah 2....
dala xder lampu....toilet kotor n getah paip xsumer toilet ader...
bygkanlah....
toilet staff pon xder lampu....camner nk buang air gitu?

bercakap pasal exam muet...
aku dpt tajuk ttg retired person yg berumur 5o taun still sihat...
pas die retired,die start small business....
soalannye ialah....ap benefit yg retired person 2 dpt dgn bukak biznes kecik2 2?
ma group sumenyer pompuan...
2 dak dgree
n 2 dak dip....
alhamdullah aku dpt jwb tp stilll tergagagp2 r...
yela xbese speking london.....huhuhuhuiu

17/10/2009
ad seminar perakaunan kat dewan cemara...
ak blh tdo eh dlm dewan 2....
xsenonoh btol....
ms 2 ngantok sgt coz 16/10/2009 satu ari dok umah azri....ad open house...
aku blaja wat lasagna ngan atin...
sdp r jgk....hehehehehhe
mase kat umah azri 2,aku geram ngan sorang dak pompuan ni....kzen azri....bru standard 4
tp suke melawan...xtahannnnnn
hm aku gduh gak ngan die....
ader ke patot die pgl aku gg palsu.....gg besi....gg .....hahaahahah
ak xkesah die nk pgl cm2...
pastu terus2an die nk cri gduh ngan aku....hahahahah
aku siap sound die lagi...
kejam jgk aku ni yer.... :b

berbalik kpd seminar perakaunan 2....
byr RM23 tp makanan die xsampai RM23...
cume door gift puas ati sket coz dpt pendrive 1GB....Boleyla.........
decoration kat hall makan 2 agak simple....xmcm nk rayer pon.....huhuhuhu
dala mlz nk kondem....

risaunyer aku....
lg 2weeks nk final exam...pastu aku bebas dr genggaman belajar
wat mase sebualn jela...hahahahahah
hope sem ni sume paper lepas....

uish lapala perot....
sok test investment xjadi wat...warh bestnyer......
saabtu ni ad hi tea lah.....
sir manan pon g jugak....
die g jgk bbear tea 2...
kihkihkih.....

sakit perotllllla....dala tga darurat ni.....
hehehe
yes!!!!!esok balim umah!!!!sonoknyer....
nk bli aper erh tok bday mak????
igt nk bli lukisan tk kat umah....
nk bli jam or pinggan mangkuk vantage jugak....huh!!!!!pening!!!!!!
xpela t aku searchla aper yg bgus tk bg kat mak...




No comments:

Post a Comment