Monday, October 26, 2009

hye guys!!!!!
dis week is study week 4 our final examination....
hmmmmm.......
luse paper far350....
td g tgk carrymark far350....boleyla tahan.......
camane nk skor B-At ni kalo aku sendiri pon memain?
xder ker soalan spot eyh?malasnyer nk study byk2 heheheheheheheh:b

kelmarin ade hi tea kat dewan bidara hotel uitm dungun...
makan ape erk?
ha !da ingat!!!!
ade makan sandwich,laksa, nasi goreng minang, keropok lekor, hotdog, aym grg n buah2an...
sedapla jugakkk...
tp still xpuas ati dgn door gift....
tooo simple....


ari sabtu 24/10/2009 ade bbq n makan2 kat umah azri
ade makanan mihun sup,soto,nasi grg,aym bbq,puding n etc.....
aku sempat makan soto,aym bbq n puding jer coz aku dtg paling lambat...
mase 2 ader la sesi bergambar dgn bdk2 ni.....
yg kelakarnyer dala aku balik dungun free hair.....segan r lak nk g umah azri dgn keadaan cm2...
tetbe dtg lak idea dr mak tk pki shawl kaler oren....
dala baju tyme 2 kaler biru... xseswai lagsung...
ah lantak ah....jnj sarung.....hehehehehe....

ni la aku tyme pki shawl kat kpale....kelakarkan???

kenangan kami

hmmm okla.... aku nk g study far350 kat bilik umai ni....kat hall perhentian.....
mlm ni tdo bilik ayu...
coz bdk2 bilik die sume balik......
k la..... tattattatattat
gud luck to all ma fellow frenz....
hope sem ni kite sume clear paper....AMIN......

No comments:

Post a Comment