Friday, October 9, 2009

aku xchat....

bowinknyer arini coz aku demam sket,selsema n sakit tekak... :(
Huwawwawa...sgt xselesa...
maybe smlm main ujan owt...
2 yg dmam 2.....
tp hot r gak coz tyme tdo pg td dikejutkan oleh suare sumbang deyall...
xkesah nak bercakap sesama dowang
tp agk r...hormat owang nk tdo....

td stdy far p....huhuhu...
stdy ker?padahal wat toyol....hahahhahahha
mgu ni crowded ngan test...

11 0ct- far
12 0ct-audit n ais
15 0ct- maf
20 oct- muet speaking n tax....

maybe leh balik stdy week 21 0ct kowt...hehehehhehe

aku tga wireless kat dining ni....
hahhhahahah
xsangka coz mamat DCA yg aku minat 2 ader...
skunk die tga set up pentas..
maybe mlm ni dey all ader dinner ngan dak2 claz kowt...
best gak dapat skodeng dier...
dala cute.....
i like!!!! wakakakakkakkaka.....

rajinnyer dier kat dpn 2!!!!!
tga set up LCD....MIC N etc...
he is so nice....
smart.....

dah dah zyka...
dah cukup menggatal 2....
umur die clap2 mude lg dari kau....
hahahahah
so xleh nk menggatal r....

PAHAL LEMBAB GLE INTERNET NI??????
body shop punyer page xleh bukak...
sengal!!!!

arini aku pose....
arni da 6 ari aku pose......
alhamdulillah...
pose sunat 6 dlm bln syawal sudah dilaksanakan dengan baik...
esok leh rayer!!!!!syoknyer rayer...
maybe nxt wek ari isnin n khamis nk pose ganti lak...
taun ni da tinggal pose 5 ari....

td mak tepon....
actullly arini aku badmood sket...
tp after bercakap ngan mak......mood pon da ok sket

ok lah bubye...
jp g k mikir2 sket
pasal kn bajet wit tk mgu ni smp balik nt,bajet mase nk exam nt....n evertgla
WisH mA fwenz GOOD LUCK 4 UR FINAL EXAM

No comments:

Post a Comment