Wednesday, September 16, 2009

im Home!!!

hye......
Im home!!!!
lega rasenyer dpt blik umah ni....
wpun bowink kn wat keje tp ati ni tersangatlah lega.....
xpyh nk pk hal2 yg merunsingkan kat kolej 2

hm....
lagi 4 ari umat islam akan menyambut hari raya aidilfitri...
best jgklah
coz taun ni anjang kat sabah balik....xsabar nk menyakat aina si princess 2....heehhheheeh
andak pon rayer kat umah atok gak
tp mak ckp pakcik xrayer kat umah atok...
maybe dorang raya kat meru kot...
i guessla
smlm mak merungut....
mak ckp actually mak merajuk ngan sumer adik2 die...
yela kalo aku jd mak pon aku merungut gak....
setiap kali raya mak yg kuar duit bli aym,daging,n sumerla...
adik2 yg lain tau nk harapkan mak jer...
dari segi makanan kat umah atok,langsir n etc...
bkn nk mengungkit....yela da bg org mkn kan...
tp adik2 pon knla pk...
mak aku ni bknnyer keje...
nk hrapkan duit kuih raya yg mak dpt,mmgla byk..
tp mak pon nk bli brg keperluan diri sndiri gak...tk ank2 gak...
xkanla setipa kali raya mak yg byk berhabis duit sdgkan sm2 mkn...
adik2 knla tong2 sket...
xbyk....plg koman pon rm100 pon da ckup....
atleast xderla mk kn kuar sumer duit...
yg bertambah xpuas ati...dala mak yg kn kuar duit,mak jugakla yg kn bertungkus lumus n berpenat sorang tk siapkan juadah berbuka,juadah pg rayer...
yg jd mangsa utma ofcozla aku...sape lg...
taun lps memg rayer taun yg plg suffer buat aku...
pakcik st family lari blik meru.....
dala xder sorang pon nk tlg mak msk kat dpur....n aku sorangla yg kn kupas bawang,kn gunting cili....yg aku paling kesian kat makla.....satu ari kitorang xkuar umah...
dari ptgahari smp mlm kitorang wat keje.....huuhuhu
ala taun ni kalo ramai pon yg balik bkn sumer ank dara wat keje....
mak mst panggil aku py...
yang lain tau tgk jer....
buat keje sket pastu lari...
bkn nk kate aku ni rajin tp actually terpakse rajin..
kang sapu smph aku,mengemop aku,dala umah atok 2 besar gaban.pnt....

sMlm aku try baju rayer aku..cantik....
mak ckp biler aku pakai baju 2 teringat ms zaman die muda2 dl...eheheheheheh...
mak ckp body die mcm aku dl....tp punggung mak kecik lagi r....huhuhuhu
smlm shida kol....windu sgt2 kat die...da bp bln xjmp die....
kat paly pon aku windu jgk...
hm....bile nk jmp paly n shida eh?
dala baju couple dorang aku xbg lagi....
cute sgt baju 2..aku sk sgt2...
kalo blh bg kat aliff memag aku nk bg sehelai....

rayer ke-3 maybe aku raya kat tganu...
mak da tempah hotel...
along nagn anah yg beria nk balik coz dorang ct lame...
aklo blh aku nk g holiday...g langkawi umah tok baya ker..
syok jgk...
blik tganu xdpt wit rayer....heheehehe
g langkawi leh kutip wit raya.....
leh bli coklat jgk.....bestnyer....

k la blog aku nak chow.....
tatatatatatatatata




No comments:

Post a Comment