Thursday, September 3, 2009

12a.m...

hye guys.....
aku xtau r np minggu ni aku agk kurg penyabar sket...
mybe sbb xckup tdo n nk dkt2 peod.... :)
arini bengang jgk ngan somebody...
tidurku terganggu....
sakit kepala ni pas bangun tdo....
cian kat aku....
arini taxation blaja withholding tax....
leh r tahan png...
arini dlm claz aku x pay attention sgt coz ngantok giler2....
n ksian sgt kat ayu...
die mengadu np 'm.i' wat die cmni....
cian sgt kat die.....
aku tingin nk tny m.i np n ap salah kami smpi die wat cmni kat ktowg.....
kalo die nk wat aku xpe ag...aku mmg jht pown...
tp ayu????
aku sgt2 xpaham np die leh wat kat org sebaik ayu cm2....

ni aku tgah stdy tax...bab agriculture allowance....
seb baik leh paham....
aku runsing chapter company tax...
sape yg leh ajar aku nih?
smlm mtk tlg beckie...
tp die ckp die x teror....
xpela owang xsudi nk ajar kiter....kahkahkah.... :b

np idup ni byk sgt dugaan??????

1 comment: