Saturday, December 12, 2009

thankz GOD...

syukur alhamdulillah..
akhirnyer aku dpt abzkan diploma aku ni ha....
wpun cgpa xbyk, tp alhamdulillah.....
aku bersyukur kpdmu YA ALLAH...
terima kasih di ats segala pemberianMU...

skunk tga frustrated
tatau np....
mybe sbb tga bowsan kot.....

pasni nk melangkah ke alam DGREE lak
huhuhu..
hope dpt wat BACC kat Shah Alam....
dkt sket ngan umh...
sng nk angkut brg...

lmbtnyer 16 DEC....
trkh yg akn menentukan aku wat BACC@ dgree katner....
cmaner ni??????
ad lg 5 ari.....
takot n berdebar gk...
hehehehheehe....

smlm Naim,Nabil,Najmi dtg umh...
Najmi da besa puth gebu laak...
nabil pon....
byk mulot tol naim n nabil nih...
saaaayaaaanggg kamoooo....
sian naim kn cili mulot....
2la padahnyer ckp BODOH kat mak aku,mk die,ayh die n org len...
kecik2 da pandai ckp bodoh...
apela...
mst dgr kzen2 yg ckp....
nabil lak lembut jer..
tp loyar buruk....
dala kulit gebu....
windula kat korang!!!1

1 comment: